درمان نفریت لوپوس بیماران با سطح کراتینین 7.7
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان نفریت لوپوس بیماران با سطح کراتینین 7.7
Tratameitno برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوس سطح کراتینین 7.7Nefrítis لوپوس التهاب کلیوی ناشی از لوپوس اریتماتوی سیستمیک است. بدون درمان سریع و موثر، التهاب می تواند باعث بدتر شدن عملکرد کلیه و کراتینین به تدریج افزایش می دهد. در این مقاله، ما یک نگاه سریع در درمان برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوسی با سطح کراتینین 7.7 است.
-Diálisis
این می تواند به سطح کراتینین کاهش سرعت، اما آن موقت است، چرا که شما می توانید عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد. پس از دیالیز، سطح کراتینین دوباره افزایش یابد. دیالیز طولانی مدت می تواند عوارض جانبی بسیاری از داشته باشد و موجب از دست رفتن عملکرد کلیه به طور کامل خود را.
درمان -Symptomatic
آن است که استفاده چند دارو برای کمک به علائم باشد. این دارو شایع ترین استفاده از طب غربی است. Ketosteril یا کربن فعال دارویی می تواند به کاهش سطح کراتینین تا حدودی کمک کند. اگر شما نشانه های دیگر، پزشکان داروهای دیگر را برای شما تجویز کند. اما در حال حاضر کلیه ها او را به شدت آسیب دیده، پس از آن به اندازه کافی برای شما را به یک کنترل خوب نفریت لوپوس.
- سلول های بنیادی
این ترکیبی از طب غربی و طب چینی است. شما می توانید مواد زائد و کمپلکسهای ایمنی در خون تمیز به منظور کاهش آسیب کلیوی. شما همچنین می توانید واکنش ایمنی غیر طبیعی را مسدود و تقویت ایمنی خود را به کاهش تولید مجتمع های ایمنی. علاوه بر این، شما می توانید تحمل از کلیه ها به کمپلکسهای ایمنی را افزایش می دهد به طوری که حتی اگر کمپلکسهای ایمنی، که التهاب کلیه ایجاد نمی کند. پس از یک هفته از درمان، نشانه های مرتبط با نفریت لوپوس، به عنوان نقطه قرمز، درد مفاصل، تهوع، و غیره تسکین دهد. پس از یک ماه از درمان، عملکرد کلیوی به تدریج بهبود یافته است. با بهبود عملکرد کلیه، سطح کراتینین افت خواهد کرد و در یک محدوده پایین است.
حالا شما یک ذهن روشن درمان برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوس با سطح کراتینین 7.7. همه +8615732170898: اگر شما می خواهید برای دریافت یک سرویس شخصی و حرفه ای پیشنهادات بیشتر درمان نفریت لوپوس، شما می توانید یک پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com و یا لیز دکتر ما و یا مشورت واتساپ آنها می توانند شما را با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: